Thursday 3 November 2011

SABUN (PUCUK DAUN JAMBU BATU) - NATURE'S SECRET SOAP.. KINI LARIS ...DI PASARAN

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh dan Salam Sejahtera kepada sahabat-sahabat yang saya hormati dan kasihi sekalian,


ANDA menghadapi masalah seperti berikut, MASALAH BAU BADAN dan Ketiak , Masalah kelemumur Degil, pengelupasan kulit kepala, Masalah Jerawat dan Jeragat, Masalah alahan kulit, Masalah Kulit kering, Masalah Tapak kaki MEREKAH !!! Anda berasa bingung .. bimbang …telah cuba berbagai cara tidak berkesan… JANGAN RESAH.. JANGAN GELISAH… kami dari SYARIKAT WOMEN ATTITUDE ingin menolong anda … kami ade penawar bagi masalah yang anda hadapi.. YAKIN pada ALLAH.. berdoa… dan cuba PRODUK kami MAMPU  menyelasaikan MASALAH ANDA !!..ATAUUU anda seseorang suka sentiasa berada dalam KEADAAN BAU HARUM..WANGI…mendapat KETENANGAN dengan HARUMAN maka pasti anda akan  BERASA PUAS HATI… dan kekal mengunakan produk ini !! ingin tahu secara lebih lanjut tentang Produk kami  SILA...sa,bung baca maklumat di bawah!!!

Produk  kami merupakan satu-satunya produk yang dicipta untuk bau badan dan masalah yang disebutkan sperti di atas. Produk kami berupa  sabun bar @ sabun  buku seberat 100gram,  berwarna hitam. Keistimewaan Sabun ini adalah .. pengunaan secara optimum keseluruh badan bermula kulit kepala sehinggalah ke kulit tapak kaki … ALL IN ONE SOAP kegunaan bagi seluruh badan. Sabun ini berbau tersangat harum dan bau tersebut melekat pada badan kita untuk satu jangka msa yang panjang.. MAKA jimat duit anda membeli perfume.. WANGIAN harum lahir dari kandungan CT dan PF.  Fungsi kedua-dua wangian ini adalah berbeza di mana CT bit yang baunya lebih kuat dan PF adalah bau haruman  bunga. Sabun ini boleh digunakan oleh semua orang lapisan masyarakat kecuali bayi dan kanak-kanak bawah umur 5 tahun.  SABUN INI .. sesuai untuk semua jenis kulit. Nak tahu lebih lanjut tentang kandungan sabun ini sila baca comment di bawah…

Sabun ini diperbuat daripada daun Jambu Batu yang TERPILIH dan diekstrak wangian sahaja dan gliserin(pepejal). Ekstrak daun Jambu Batu dipercayai berkesan dalam menghapuskan bau badan terutama di ketiak. Sabun ini Kaya dengan vitamin C,  Vitamin  E, Mineral, Anti Oksida dan Bakteria Anti Asli. Membantu mengurangkan jerawat…Produk ini ditangung HALAL dan telah mendapat kelulusan Kementerian kesihatan N.O.T 110104566K. Saya dapat mendalami persoalan yang berlegar-legar diminda anda…APAKAH kebaikan MENGUNAKAN sabun ini .. sila lihat comment dibawah untuk .. maklumat lebih lanjut !!





DAUN PUCUK JAMBU BATU  >>>>>  NATURE’S SECRET SOAP   >>>>>>    BAU BADAN YANG SANGAT WANGI  !!!!  Anda tak percaya CUBALAH dahulu.... !!!




KEBAIKAN SABUN PUCUK DAUN JAMBU BATU :

  1. Membersihkan kulit WAJAH dan membaiki struktur kulit yang bermasalah.
  2. MENCERAHKAN  dan MENGHALUSKAN  kulit muka.
  3. Menghilangkan KEDUTAN.
  4. Menegang dan mengecilkan PORI - PORI.
  5. Merawat kulit bermasalah seperti JERAWAT, JERAGAT, KULIT BERMINYAK, ECZEMA
  6. MELEMBAB dan MELEMBUTKAN kulit
  7. Boleh digunakan untuk rambut / MASALAH KELIMUMUR
  8. Mengurangkan BAU BADAN  terutamanya di bahagian ketiak dan kaki.
  9. Merawat PANAU dan  KURAP.
  10. Mengurangkan GATAL di celah-celah peha & ruam disebabkan napkin bayi.
  11. Merawat TUMIT MEREKAH
  12. Boleh digunakan sebagai KRIM PENCUKUR
  13. Pembersih VAGINA
 



MASALAH MUKA BERJERAWAT DAN JERAGAT !!! 


ASALAH KELEMUMUR ATAU PENGELUPASAN KULIT KEPALA !!


TAPAK KAKI MEREKAH ..

BAU BADAN ATAU BAU KETIAK YANG KERETERLALUAN !!!
KULIT WAJAH MENCERAHKAN KULIT. MENGHALUSKAN KULIT MUKA, MENGHILANGKAN KEDUTAN


Anda ingin mencuba ..Anda berasa yakin dengan produk kami… Sila hubungi saya Sharifah Melalui talian 019-2631786 atau emelkan kepada saya qaseh.sharaz@yahoo.com. Pasti anda tertanya-tanya berapakah harga sebuku sabun ini… tidak mahal ..harganya amt berpatutan dengan keistimewaan sabun tersebut…anda tidak akan meyesal mengunakannya.. HARGA SEBUKU SABUN RM16.50…jika anda beli 10 BUKU SABUN harga dapat dikurangkan… JANGAN berasa was –was lagi .. mari mencuba…dan mendapatkan penawar serta ketenangan mandian sabun yang berbau harum..JANGAN LEPASKAN PELUANG MENCUBA ….PASTI HENDAK LAGI !!!!

Ingin saya berkongsi dengan anda bahawa .." Setiap penyakit yang kita hadapi itu datangnya daripada Allah, dan setiap penawar dan penyembuhan itu jua datangnya daripada ALLAH jua” maka yakinlah.. segala sesuatu masalah ada penyelesaianya… ada hikmahnya, cara mengatasi adalah dengan mencari cara dan berusaha kearah menyembuhkanya.. sesungguhnya ALLAH murka kepada orang-orang yang berputus asa.

Sekian wabbillahi Taufiq Walhidayah Wassalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh. 

5 comments:

  1. nak order cmna yea ?

    ReplyDelete
  2. as salam...Nak jadi agent macamana?

    ReplyDelete
  3. salam...
    sy berminat nak jd agent..camane ye..

    ReplyDelete
  4. Mau punya banyak uang?? Ayo Segera Daftar-Deposit-Main-Withdraw Datang segera jangan sampai tidak kebagian ya. Link resmi klik saja ya
    >>Join<<
    >>Daftar<<

    ReplyDelete