Monday 14 November 2011

DAH ADE CARA YANG MODEN DAN MUDAH .. MENGAPA MAHU BERSUSAH GUNA CARA TRADISIONAL !!!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Sahabat-Sahabat yang saya kasihi sekali..


Apa khabar.. semoga kalian berada dalam keadaan yang sentiasa di redhai oleh Allah SWT. Bagi anda-anda yang telah mencuba SABUN NATURE SECRET.. apakah perasaan anda ? berpuas hati.. saya YAKIN anda PASTI berpuas hati. Ingin saya tegaskan disini saya bukan pengedar sabun yang hanya melihat kepada keuntungan... saya mahu apa yang saya lalui dan saya rasai melalui kelebihan Sabun ini semua sahabat-sahabat saya rasa dan nikmati. Dalam mencari sumber pencarian Halal, kita perlu jujur dan ikhlas itu yang cuba saya praktikkan. Sahabat yang dihormati sekalian... MENGAPA ANDA disaran mengunakan sabun ini apa kelebihannya .. mari kita lihat :


  1. Membersihkan kulit WAJAH dan membaiki struktur kulit yang bermasalah.
  2. MENCERAHKAN  dan MENGHALUSKAN  kulit muka.
  3. Menghilangkan KEDUTAN.
  4. Menegang dan mengecilkan PORI - PORI.
  5. Merawat kulit bermasalah seperti JERAWAT, JERAGAT, KULIT BERMINYAK, ECZEMA
  6. MELEMBAB dan MELEMBUTKAN kulit
  7. Boleh digunakan untuk rambut / MASALAH KELIMUMUR
  8. Mengurangkan BAU BADAN  terutamanya di bahagian ketiak dan kaki.
  9. Merawat PANAU dan  KURAP.
  10. Mengurangkan GATAL di celah-celah peha & ruam disebabkan napkin bayi.
  11. Merawat TUMIT MEREKAH
  12. Boleh digunakan sebagai KRIM PENCUKUR
  13. Pembersih VAGINA
Mungkin anda akan rasa was-was Benar ker .. betol ker.. Bole percaya ker.. Apa salahnya... kita labur HANYA RM16.50 dan cuba sekali untuk merasai dan melihat kebenarannya.. selepas mengunakan hanya sebuku sabun dengan pengunaan minimum 2 kali sehari!!!!  KAMI JAMIN ANDA PASTI BERPUAS HATI MALAH MAHU MENGUNAKANNYA SELALU...UNTUK DIRI ANDA DAN KELURGA ANDA... kami YAKIN anda akn syorkan kepada sahabat handai dan kenalan anda.. itulah YANG KAMI sendiri lalui ketika proses pengenalan pada Sabun ini... !!!

Baik jika anda masih ragu-ragu saya ada mencari artikel berkenaan pengunaan secara tradisional pucuk daun jambu seperti berikut :




PENAWAR BISUL/KUDIS

Ambil segenggam daun sengkuri. Petik daun muda dan keringkan sebentar, kemudian baru digiling dengan tujuhbiji mata kunyit serta sedikit melukut. Kemudian calitkan sedkit kapur sirih dan sapukan daun yang digiling tadi di atasnya. Sementara untuk menghilangkan bengkak bisul dan bissanya, sapukan cuka dan nila. Petua ini juga boleh menawarkan sakit beguk di leher. Bagi kudis pula, rebus antara 30 helai pucuk daun jambu batudengan dua gelas air. Campurkan secamca garam. Bila mendidih, biarkan ianya suam dan cucilah kudis atau gatal-gatal berkenaaan.


 KEGUNAAN PUCUK JAMBU BATU

Jika anda ada masalah untuk menyembuhkan jerawat, gunakan cara tradisional untuk mengatasinya. Ambil beberapa helai pucuk jambu batu dan gilingkannya (atau ditumbuk) sehingga halus. Kemudian sapukannya pada bahagian yang ada jerawat. Pakailah selalu. Untuk menjadikan lebih mujarab, pakailah bersama-sama dengan bedak sejuk dan hasilnya tentu tidak mengecewakan.



HURAIAN DI ATAS ADALAH UNTUK KITA UBATI SAKIT ATAU MASALAH TERSEBUT DENGAN CARA TRADISIONAL.. TETAPI KAMI MEMPUNYAI CARA YANG SANGAT MUDAH.. TAK PERLU CARU POKOK JAMBU NAK DAPAT PUCUK DAUN JAMBU... TAK PERLU NAK CARI BAHAN LAIN NAK TAMBAH UNTUK MUJARABKAN... SABUN NATURE'S SECRET MEMPUNYAI SEGALA YANG DIKEHENDAKI DAN SENANG MUDAH.. JIMAT MASA...JIMAT TENAGA.... MASIHKAH ANDA BERFIKIR UNUTK MENCUBA SABUN KELUARAN WOMEN ATTITUDE....


JIKA ANDA TELAH MEMBUAT KEPUTUSAN UNTUK MENCUBA .. JANGAN TUNGGU LAGI .. TERUS HUBUNGI KAMI DI TALIAN 019-2631786 SEGARA !!!!!  kami sentiasa menunggu panggilan dari anda.. KEPUASAN ANDA...ADALAH ...KEINGINAN KAMI !!...



SEKIAN WABILLAHI TAUFIK WALHIDAYAH WASALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKAHTUH...

No comments:

Post a Comment